طراحی سایت

طراحی سایت

همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردیم رسانه ها شامل موارد ذیل هستند:

به دلیل گستردگی بحث در خصوص رسانه ها بایستی به مهم ترین آنها بپردازیم.

همان طور که گفته شد امروزه بیشترین ابزاری که عموم مردم استفاده می کنند موبایل است و بیشترین استفاده از موبایل نیز اینترنت می باشد.

طراحی سایت

همچنین بیشترین استفاده از اینترنت صرف شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و جستجو در گوگل می شود.

از طرفی بهره گیری از ظرفیت های تلویزیون و رادیو در بسیاری مواقع دارای هزینه های بالایی است که در اولویت قرار نمیگیرند.

آمارها

همانطور که  میدانید در ایران آمار کاربران اینترنت حدود 60 میلیون نفر است.

نتیجه ای که می توان گرفت این است که اگر فقط 50% درصد افراد جامعه بتوانند مشتری بالقوه شما باشند، در شهری مانند کرمان، 360هزار نفر یا در تهران 4 میلیون نفر مشتری بالقوه خواهید داشت.

طراحی سایت

در حالی که با حضور در اینترنت، 30 میلیون نفر ایرانی مشتری شما هستند و اگر سطح بین الملل بخواهید فعالیت کنید حدود 2 میلیارد نفر مشتری بالقوه خواهید داشت!

پتانسیل اینترنت

این آمارها نشان میدهد که ظرفیت بسیار زیادی در اینترنت نهفته است، بنابراین کسانی که در این حوزه به صورت جدی فعالیت می کنند می توانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند، بنابراین در این مقاله به شیوه بهره گیری از ظرفیتهای  اینترنت می پردازیم.

سایت

امروزه برای حضور در اینترنت، از ابزاری به نام سایت (یا وب سایت – website) استفاده می شود، البته اینستاگرام به دلیل داشتن نسخه سایت برنامه موبایل، می تواند ابزار مناسبی باشد، اما برای شبکه اجتماعی نه ابزاری برای حضور در اینترنت.

طراحی سایت

طراحی سایت است که به شما قابلیت بهره گیری از پتانسیل اینترنت را میدهد و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام میتوانند سبب رونق سایت شود وبالعکس؛

البته این مساله ای به این دلیل است که اینستاگرام برای این امر طراحی نشده است، هدف اینستاگرام در واقع شبکه اجتماعی و تعاملات کاربران است.

شما میتوانید کاربران سایت را به عضو شدن در شبکه های اجتماعی و کاربران آنها را به استفاده سایت ترغیب نمایید، این امر سبب هم افزایی می شود که هیچ یک به تنهایی نمیتوانند ایجاد کنند.

انواع سایت

طراحی سایت

از سایتها استفاده های گوناگونی می شود:

سایت شرکتی:

طراحی سایت

بدین معنی که هویت شرکتها را شکل می دهند، در این سایتها اطلاعات شرکتها مانند سوابق، افتخارات، مشتریان، همکاران، نمونه کارها، خدمات، محصولات و … قرار داده می شود.

همچنین به عنوان ابزار حرفه ای تر نیز از آن ها استفاده می شود مانند شرکت نفت.

اگر در خصوص منافع و راه های کسب درآمد و افزایش فروش این نوع سایت اطلاعات بیشتری نیاز دارید نمونه کارهای سایت را بررسی نمایید، برای نمونه اینجا کلیک کنید.

سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی:

طراحی سایت

این نوع سایت ها قابلیت خرید اینترنتی کالاها و خدمات را فراهم می کند، در این سایت ها می توان به راحتی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را سفارش داده و آنها را آناً (به محض پرداخت) یا درب منزل دریافت کرد.

مانند دیجی کالا برای کالا و خرید شارژ سیمکارت از فروشگاه ایرانسل.

اگر در خصوص منافع و راه های کسب درآمد و افزایش فروش این نوع سایت اطلاعات بیشتری نیاز دارید نمونه کارهای سایت را بررسی نمایید، برای نمونه اینجا کلیک کنید.

سایت شخصی:

طراحی سایت

این نوع طراحی سایت عمدتا برای معرفی اشخاص مانند اساتید، وکلاء، پزشکان، مربیان و … به کار میرود و بسته به نوع شخص دارای قابلیتهای گوناگون و حرفه ای می باشد.

اگر در خصوص منافع و راه های کسب درآمد و افزایش فروش این نوع سایت اطلاعات بیشتری نیاز دارید نمونه کارهای سایت را بررسی نمایید، برای نمونه اینجا کلیک کنید.

در مطالب بعدی در خصوص چگونگی تاثیر سایتها بر روی افزایش فروش، درآمد و همچنین توسعه کسب و کارها توضیح خواهیم داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *