دکتر نورالله صالحی
امروزه با توسعه اینترنت و حضور بیشتر کاربران در اینترنت و فضای مجازی، افرادی که در بستر اینترنت فعالیت می کنند به نسبت دیگران از محبوبیت و پرستیژ بیشتری برخوردار هستند.
همچنین با به وجود آمدن پدیده ای به اسم برند، برندسازی، اعتماد سازی و تعامل بیشتر با کاربران اهمیت بسیاری پیدا کرده است.
حال اساتید که در این حوزه فعالیت می کنند برای بهره مندی از این ظرفیتها و مزایا با داشتن یک سایت که در تعامل با شبکه های اجتماعی است علاوه بر برند سازی که سبب اعتماد سازی و جلب کاربران می شود می توانند تعامل بیشتری با دانش جویان داشته باشند و خط فکری خود را با انتشار مطالب، مقالات، کتب و آموزشها به اشتراک بگذارند و دیگران را از آن بهره مند کنند.
همچنین از این طریق می توان توانایی ها، مهارتها، علایق و در نهایت رزومه کامل خود را ارائه کرد.
همچنین این امکان را برای دیگران فراهم می کند که از آنها مطلع شوند و خود اساتید نیز می تواند به خوبی از سایت برای معرفی کامل و بی نقص خود استفاده کنند.
این قابلیت می تواند بر اعتبار اساتید بسیا موثر باشد.
شرح پروژه
دکتر نورالله صالحی که یکی از اساتید رشته اقتصاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه باهنر کرمان می باشد سایت خود را بر این اساس بنا کرده است.
دکتر نورالله صالحی در این سایت خط فکری خود را با دانشجویان به اشتراک گذاشته شده است، همچنین پلهای ارتباطی بهتری برای تعامل با ایشان ایجاد کرده است.